در این قسمت آمار کلی سایت با کمک کدها نمایش داده می شود.
آمار نشریه
تعداد دوره های نشریه: 1
تعداد شماره ها: 3
تعداد مشاهده ی مقالات: 73937
تعداد دریافت (دانلود) مقالات: 28743
تعداد کل نویسندگان: 40
نویسندگان غیر تکراری: 37
نویسندگان تکراری: 3
درصد نویسندگان تکراری: 8
مقالات دریافت شده: 40
مقالات پذیرفته شده: 18
مقالات رد شده: 7
مقالات منتشر شده: 17
نرخ پذیرش: 45
نرخ رد: 17.5
میانگین دریافت تا پذیرش: 113 روز
میانگین دریافت تا اولین داوری: 31.7 روز
میانگین پذیرش تا انتشار: 134.8 روز
آمار سه سال اخیر
مقالات دریافت شده: 6
مقالات پذیرفته شده: 1
مقالات رد شده: 0
مقالات منتشر شده: 0
نرخ پذیرش: 16.67
نرخ رد: 0
میانگین دریافت تا پذیرش: 9 روز
میانگین دریافت تا اولین داوری: 4.1 روز
میانگین پذیرش تا انتشار: 0 روز
در این قسمت می توانید آمار نشریه را با کمک کدها نمایش دهید.
فصلنامه نوآوریهای بازرگانی
Journal of Business Innovations
این نشریه با رویکرد علمی- پژوهشی با هدف توسعهی دانش مدیریت بازرگانی و بازاریابی در موسسات و سازمان های کشور، شناسایی مسایل مدیریتی و بازرگانی سازمانهای ایران و ارایهی راهکار برای آنها، مقالههایعلمی- پژوهشی در حوزهی مدیریت بازرگانی و بازاریابی را منتشر میکند. هدف کلی نشریه ارائه آخرین دستاوردها و نتایج تحقیقات در حوزه بازرگانی و بازاریابی بوده و سعی در به اشتراک گذاشتن ایده های نوین از طریق چاپ مقالات بدیع خواهد داشت. اهداف جزیی تر عبارتند از:
نگاه استراتژیک به نوآوری های بازرگانی: کشف و تجزیه و تحلیل روندهای نوظهور و استراتژی های نوآورانه در زمینه های کسب و کار و بازاریابی
الهام بخشیدن به نوآوری های بازرگانی: تشویق تفکر انتقادی، حل مساله و خلاقیت در راستای کشف راه حل های نوآورانه برای چالش های حوزه کسب و کار و بازرگانی
تقویت اشتراک دانش: ایجاد بستری برای محققان و متخصصان برای به اشتراک گذاشتن بینش، یافته ها و تجربیات خود در رابطه با نوآوری های حوزه کسب و کار و بازاریابی
نگاه کاربردی به مطالعات حوزه بازرگانی: پر کردن شکاف بین تئوری و عمل با ارائه مطالعات موردی، تحقیقات تجربی، و کاربردهای عملی مفاهیم نوآورانه در حوزه بازرگانی و کسب و کار
تشویق همکاری بین رشته ای: تسهیل همکاری بین رشته های مختلف از جمله بازرگانی، فناوری و علوم اجتماعی برای رسیدگی به چالش های پیچیده در مدیریت کسب و کار.
اعتلای رشته مدیریت بازرگانی:انتشار پژوهش های کاربردی و مطالعات موردی با کیفیت و تاثیرگذار در حوزه نوآوری های بازرگانی که می تواند به پیشرفت تئوری و عمل در این حوزه کمک کند.
پشتیبانی از دانشمندان نوظهور: فراهم آوردن فرصت هایی برای محققان و کارآفرینان نوظهور و خلاق تا کار خود را به نمایش بگذارند و در زمینه نوآوری های بازرگانی مشارکت کنند.
زمینه ها و محورهای نشریه
زمینه ها و محورهای مربوط به نشریه که مقالات معتبر در حوزه های مربوطه چاپ می کند به شرح ذیل است:
تمر کز بر رویکردهای جدید و خلاقانه برای استراتژی های کسب و کار از جمله مدل های کسب و کار تحول آفرین، پیشنهاد ارزش منحصر به فرد، استراتژی های رشد نوآورانه
نقش فناوری در شکل دادن به نوآوری های تجاری، از جمله هوش مصنوعی، یادگیری ماشین و برنامه های بلاک چین.
نقش پایداری و مسئولیت اجتماعی شرکتی در هدایت نوآوری و تقویت مزیت رقابتی پایدار سازمان.
پوشش آخرین روند ها، تحولات، چالش ها و داستان های موفقیت در دنیای کارآفرینی و استارت آپ ها
بررسی نقش رهبری و رفتار سازمانی در پرورش نوآوری، چابکی و تاب آوری سازمان ها.
بررسی تاثیر فناوری های دیجیتال، پلتفرم های آنلاین و رسانه های اجتماعی بر رفتار مصرف کننده، از جمله خرید آنلاین، تجارت الکترونیک و بازاریابی دیجیتال.
بررسی گرایش های مصرفی نوظهور، تغییر نیازها و ترجیحات مصرف کننده در دنیای امروز و فرصت های کسب و کارها برای نوآوری و تطبیق محصولات، خدمات و استراتژی های بازاریابی خود.
کارآفرینی و کارآفرینی داخلی، با رویکردهای نوآورانه برای ایجاد سرمایه گذاری جدید و استراتژی های رشد.
جهانی شدن و تأثیر آن بر نوآوری کسب و کار، از جمله استراتژی های بازاریابی بین المللی، بازارهای نوظهور، و مدیریت بین فرهنگی.
تأثیر تغییرات مقرراتی و سیاستی بر نوآوری کسب و کار، با تمرکز بر ملاحظات قانونی و اخلاقی در حال تحول در دنیای دیجیتال.
در این بخش می توانید اطلاعات کاملی از نشریه را در اختیار کاربر قرار دهید مانند نام نشریه، اهداف و حیطه نشریه و اطلاعات مفید برای کاربران که باید در بالای صفحه در دسترس باشد، همچنین این متن قابلیت نمایش به صورت ثابت یا اسکرول دار را دارد.