logo
آمار سایت
  • كل کاربران ثبت شده: 104 کاربر
  • کاربران حاضر در وبگاه: 0 کاربر
  • ميهمانان در حال بازديد: 1 کاربر
  • تمام بازديد‌ها: 1535536 بازدید
  • بازديد 24 ساعت قبل: 203 بازدید
  • در این قسمت آمار کلی سایت با کمک کدها نمایش داده می شود.
    آمار نشریه
    تعداد دوره های نشریه: 1
    تعداد شماره ها: 3
    تعداد مشاهده ی مقالات: 73937
    تعداد دریافت (دانلود) مقالات: 28743

    تعداد کل نویسندگان: 40
    نویسندگان غیر تکراری: 37
    نویسندگان تکراری: 3
    درصد نویسندگان تکراری: 8
    مقالات دریافت شده: 40
    مقالات پذیرفته شده: 18
    مقالات رد شده: 7
    مقالات منتشر شده: 17

    نرخ پذیرش: 45
    نرخ رد: 17.5

    میانگین دریافت تا پذیرش: 113 روز
    میانگین دریافت تا اولین داوری: 31.7 روز
    میانگین پذیرش تا انتشار: 134.8 روز

    آمار سه سال اخیر
    مقالات دریافت شده: 6
    مقالات پذیرفته شده: 1
    مقالات رد شده: 0
    مقالات منتشر شده: 0

    نرخ پذیرش: 16.67
    نرخ رد: 0

    میانگین دریافت تا پذیرش: 9 روز
    میانگین دریافت تا اولین داوری: 4.1 روز
    میانگین پذیرش تا انتشار: 0 روز
    در این قسمت می توانید آمار نشریه را با کمک کدها نمایش دهید.

    فصلنامه نوآوری‌های بازرگانی

    Journal of Business Innovations


    این نشریه با رویکرد علمی- پژوهشی با هدف توسعه‌ی دانش مدیریت بازرگانی و بازاریابی در موسسات و سازمان های کشور، شناسایی مسایل مدیریتی و بازرگانی سازمان‌های ایران و ارایه‌ی راهکار برای آنها، مقاله‌های علمی- پژوهشی در حوزه‌ی مدیریت بازرگانی و بازاریابی را منتشر می‌کند. هدف کلی نشریه ارائه آخرین دستاوردها و نتایج تحقیقات در حوزه بازرگانی و بازاریابی بوده و سعی در به اشتراک گذاشتن ایده های نوین از طریق چاپ مقالات بدیع خواهد داشت.  اهداف جزیی تر عبارتند از:
    • نگاه استراتژیک به نوآوری های بازرگانی: کشف و تجزیه و تحلیل روندهای نوظهور و استراتژی های نوآورانه در زمینه های کسب و کار و بازاریابی
    • الهام بخشیدن به نوآوری های بازرگانی: تشویق تفکر انتقادی، حل مساله و خلاقیت در راستای کشف راه حل های نوآورانه برای چالش های حوزه کسب و کار و بازرگانی
    •  تقویت اشتراک دانش: ایجاد بستری برای محققان و متخصصان برای به اشتراک گذاشتن بینش، یافته ها و تجربیات خود در رابطه با نوآوری های حوزه کسب و کار و بازاریابی
    •  نگاه کاربردی به مطالعات حوزه بازرگانی: پر کردن شکاف بین تئوری و عمل با ارائه مطالعات موردی، تحقیقات تجربی، و کاربردهای عملی مفاهیم نوآورانه در حوزه بازرگانی و کسب و کار
    • تشویق همکاری بین رشته ایتسهیل همکاری بین رشته های مختلف از جمله بازرگانی، فناوری و علوم اجتماعی برای رسیدگی به چالش های پیچیده در مدیریت کسب و کار.
    • اعتلای رشته مدیریت بازرگانی: انتشار پژوهش های کاربردی و مطالعات موردی با کیفیت و تاثیرگذار در حوزه نوآوری های بازرگانی که می تواند به پیشرفت تئوری و عمل  در این حوزه  کمک کند.
    • پشتیبانی از دانشمندان نوظهور: فراهم آوردن فرصت هایی برای محققان و کارآفرینان  نوظهور و خلاق تا کار خود را به نمایش بگذارند و در زمینه نوآوری های  بازرگانی مشارکت کنند.
    زمینه ها و محورهای نشریه
    زمینه ها و محورهای مربوط به نشریه که مقالات معتبر در حوزه های مربوطه چاپ می کند به شرح ذیل است:
     
    • تمر کز بر رویکردهای جدید و خلاقانه برای استراتژی های کسب و کار از جمله مدل های کسب و کار تحول آفرین، پیشنهاد ارزش منحصر به فرد، استراتژی های رشد نوآورانه
    • نقش فناوری در شکل دادن به نوآوری های تجاری، از جمله هوش مصنوعی، یادگیری ماشین و برنامه های بلاک چین.
    • نقش پایداری و مسئولیت اجتماعی شرکتی در هدایت نوآوری و تقویت مزیت رقابتی پایدار سازمان.
    • پوشش آخرین روند ها، تحولات، چالش ها و داستان های موفقیت در دنیای کارآفرینی و استارت آپ ها
    • بررسی نقش رهبری و رفتار سازمانی در پرورش نوآوری، چابکی و تاب آوری سازمان ها.
    • بررسی تاثیر فناوری های دیجیتال، پلتفرم های آنلاین و رسانه های اجتماعی بر رفتار مصرف کننده، از جمله خرید آنلاین، تجارت الکترونیک و بازاریابی دیجیتال.
    • بررسی گرایش های مصرفی نوظهور، تغییر نیازها و ترجیحات مصرف کننده در دنیای امروز و فرصت های کسب و کارها برای نوآوری و تطبیق محصولات، خدمات و استراتژی های بازاریابی خود.
    • کارآفرینی و کارآفرینی داخلی، با رویکردهای نوآورانه برای ایجاد سرمایه گذاری جدید و استراتژی های رشد.
    •  جهانی شدن و تأثیر آن بر نوآوری کسب و کار، از جمله استراتژی های بازاریابی بین المللی، بازارهای نوظهور، و مدیریت بین فرهنگی.
    • تأثیر تغییرات مقرراتی و سیاستی بر نوآوری کسب و کار، با تمرکز بر ملاحظات قانونی و اخلاقی در حال تحول در دنیای دیجیتال.
     
    در این بخش می توانید اطلاعات کاملی از نشریه را در اختیار کاربر قرار دهید مانند نام نشریه، اهداف و حیطه نشریه و اطلاعات مفید برای کاربران که باید در بالای صفحه در دسترس باشد، همچنین این متن قابلیت نمایش به صورت ثابت یا اسکرول دار را دارد.
    این بخش برای نمایش تمامی موارد مربوط به مقالات منتشر شده یا در دست انتشار است.
    ابر واژگان
    در این بخش کلمات پرتکرار با نام ابر واژگان نمایش داده می شود.
    فصلنامه نو آوری‌های بازرگانی
    شماره جاری:
    شاپای چاپی:
    شاپای الکترونيکی:
    مدير مسئول:
    دکتر سعید جعفری نیا
    سردبير:
    دکتر سهیلا خدامی
    در این بخش تصویر جلد به صورت کوچک و لینک شده به تصویر بزرگتر به همراه اطلاعاتی از نشریه وارد می شود.
    پایگاه های نمایه
    در این قسمت می توانید نمایه ها را به صورت تصویر یا متن وارد کرده و به صفحات مورد نظر لینک دهید.

    Citation Indices from GS

    AllSince 2020
    Citations25481323
    h-index2414
    i10-index7838
    نمایش جدول گوگل اسکالر با کمک کد
    اشتراک در خبرنامه

    لطفاً نشاني پست الكترونيك خود را برای دريافت اطلاعات و اخبار پايگاه در كادر زير وارد كنيد.

    در این بخش با دریافت ایمیل از کاربران می توانید اطلاعات و اخبار سایت را برای علاقه مندان ارسال کنید.